Zoek  
winkelwagentje


Algemene voorwaarden Colorstore.nl,samenvatting

Herroepingsformulier staat hier >>      Algemene voorwaarden gedetailleerd >>


Wij heten:  Colorstore BV, gevestigd op  Anthonie Fokkerstraat 31a ,  3772MP Barneveld.  KvK:9012580  BTWnr: 193258985B01, tel: 0342-420357

We heten ook:

Buitenbeitsshop.nl 
Kinderbehangshop.nl 
Binnenlakshop.nl 
Pureverfshop.nl 
Colorstore.nl 
Voordeelbehangshop.nl
Exclusieveverfshop.nl
Flexaverfshop.nl
Grootstebehangshop.nl
Plakfolieshop.nl
Binnenverfshop.nl
Buitenverfshop.nl
Exclusiefbehangshop.nl
Voordeelverfshop.nl
Spuitbussenshop.nl
Jachtlakshop.nl
Posterwandenshop.nl


Wanneer heb je iets gekocht?
Bij colorstore heb je pas een artikel gekocht als je het betaald hebt. Je kunt dus op ieder moment stoppen in het koopproces. Net als in een gewone winkel. 

Hoe kan je betalen?
Bij colorstore kun je betalen met ideal of met een creditcard. Pas als je betaling binnen is nemend we de bestelling in behandeling. Je kunt ook achteraf betalen, maar dan moet je je bestelling af komen halen in één van onze filialen en daar pinnen of contant betalen. Je kunt ook onder rembours bestellen.

Wat doen we met cookies?
Onze sites gebruiken cookies, maar alleen om de sites goed te laten werken. Zonder cookies lukt het ons niet om een goeie webshop te maken. We geven geen gegevens door aan andere bedrijven. Het kan wel zo zijn dat derden (bijvoorbeeld Google, Beslist, Bing, Facebook) gegevens van u gebruiken.

Een artikel terugsturen
Je hebt 14 dagen de tijd om , zoals dat juridisch gezien heet, de aankoop "te ontbinden". Dat betekent dat je binnen 14 dagen aan ons moet laten weten dat je je aankoop toch terug wilt sturen. Daarna heb je ook weer 14 dagen de tijd om die producten die je retour wilt geven naar ons terug te sturen. We hebben op elke klantenservicepagina een formulier staan waarmee je dat heel makkelijk kunt doen. Je mag ook een mail sturen. 

Wanneer krijg je je geld terug?
Binnen veertien dagen na ontbinding betalen we je het aankoopbedrag terug + de verzendkosten die we je in rekening hebben gebracht. Het terugsturen moet je zelf betalen. Als het om een terechte klacht gaat betalen wij deze kosten natuurlijk ook.

Wat als je product beschadigd is en je het toch terug wil sturen:
Ook beschadigde producten kunnen worden teruggestuurd. Als de bezorger/vervoerder het heeft beschadigd dan betalen we natuurlijk het hele bedrag terug. Als je het zelf beschadigd hebt, dan bekijken we of we het nog kunnen verkopen. Als we het niet meer kunnen repareren en af moeten voeren, dan betalen we geen geld terug. Bijvoorbeeld een open rol behang zonder etiket, die kunnen we niet meer in de verpakking krijgen en moeten we dus weggooien.

Wat kun je allemaal terugsturen?
Alles wat je koopt bij colorstore kan teruggestuurd worden, behalve artikelen die we op maat voor je hebben gemaakt. Daar valt ook mengverf onder, dus verf die op kleur gemaakt is met een mengmachine. Simpel gezegd: mengverf kan niet retour! Bestel dus altijd eerst iets minder dan dat je nodig hebt. Je kunt ons ook altijd even bellen om te helpen met het uitrekenen. Als wij een kleur verkeerd gemengd hebben kan het natuurlijk wél retour. Als we er samen niet uitkomen of de kleur goed gemengd is, dan laten we het oordeel over aan de fabrikant van het product.

Kleuren en stalen
We doen ons best om kleuren zo goed mogelijk weer te geven. Maar een computerscherm is geen muur of kozijn, dus in de praktijk kan het toch anders uitpakken. Bestel dus eerst een staal als je het zeker wilt weten. Doe dit zeker bij verf die we op kleur maken met een mengmachine, als deze kleur juist gemengd is kan dit dus niet retour gebracht worden!

Er gaat iets fout waardoor er kosten gemaakt worden. Wie betaalt er wat?
Wij kunnen niet zien wat er gebeurt met artikelen die we geleverd hebben. We kunnen er ook geen invloed op uitoefenen. Als er dus iets mis gaat bij de verwerking, wat kosten met zich meebrengt, dan kunnen wij daar nooit voor verantwoordelijk worden gesteld. We leveren een product en geen dienst. We vergoeden dus in geen geval meer dan het bedrag dat er besteld is + de verzendkosten.

Er gaat iets mis doordat het product niet goed is. Wie betaalt er wat?
Voordat je een product/artikel verwerkt/gebruikt moet je altijd eerst controleren of het goed is. Sommige dingen kunnen we nu eenmaal niet zien. Bijvoorbeeld een fout in behang. Als er iets mis is of mis lijkt met een product, stel ons dan direct op de hoogte, zodat we een oplossing kunnen bedenken. Ga dus niet onnodig door. We vergoeden in geen geval arbeidsloon, want we leveren een product en geen dienst.

Garantie?
We geven geen garanties in de zin van technische duurzaamheidsbetekenis. Aangezien we geen invloed uit kunnen oefenen op de verwerking, en dit wel doorslaggevend is voor duurzaamheid, kunnen we geen garanties geven. De door ons aangegeven duurzaamheid of verbruik, van een (verf)product is dan ook een indicatie, geen zekerheid. 

Prijzen
De prijzen op de webshops zijn inclusief BTW. Voor die prijs leveren we het artikel, behalve als er een fout is gemaakt die door de klant te herkennen zou moeten zijn. Als we 'laagste prijzen van Nederland' of zoiets vermelden, dan betekent dat dat we ons best doen om dat waar te maken. Maar het kan natuurlijk altijd zijn dat we iets over het hoofd hebben gezien. We bepalen onze prijs altijd zelf, je kunt dus geen rechten ontlenen aan prijzen op andere webshops.

Klachtafhandeling .
Voor de afhandeling van klachten moeten we meestal het product zien. Het kan dus zo zijn dat wij vragen om het product terug te sturen. Als de klacht vervolgens gegrond wordt verklaard dan betalen we ook de kosten van het terugsturen, mits de kosten daarvan voldoen aan eisen van redelijkheid en billijkheid. 

Voorraden: 
Bij vermelding op de site: "dit artikel is in voorraad", of een andere omschrijving met dezelfde strekking, dient gelezen te worden: "dit is een product dat wij normaal gesproken in voorraad hebben". Als we ons vergist hebben, of als een product net uitverkocht is, dan kun je ons daar niet voor aansprakelijk stellen.