Zoek  
winkelwagentje

 

Klachtenpagina

 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

Per brief:
Colorstore.nl
Antonie Fokkerstraat 31a
3772MP Barneveld

Per email:

info@colorstore.nl

 

Per telefoon: 0342-420357


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar colorstore.nl bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Je kunt ook een klacht kenbaar maken met dit formulier.

Naam * 
Emailadres * 
Mijn klacht/vraag/opmerking is * 
Telefoonnummer 
E-mailadres *
 

* Deze velden zijn verplicht.